2015年10月27日 星期二

ღ水潤貼服唔卡粉▪Heynature柔嫰水潤粉底霜ღ

平常化妝我都比較鍾意用粉底液
因為驚個妝太厚,會好焗促...所以我一直都抗拒用粉底霜...
早前受到品牌邀請,就即管一試吧~^^
Heynature柔嫰水潤粉底霜 Moisture Lift Balm Foundation
得到韓國政府發出防紫外線機能認證(SPF32,PA++)
備有3個顏色
-no.21 象牙色 Light Beige
-no.23 自然膚色 Natural Beuge 
-no.25 健康膚色 Blush Beige
我這盒的色號是no.21 象牙色 Light Beige顏色比我的膚色白
粉底霜的質地柔滑塗少少上面部試試,都可以好順滑咁推開
我面部瑕疵唔太多....
只係薄薄咁抹左一層底霜就已經可以遮左額頭位粒瘡
粉底霜的質感都算水潤個妝又薄又貼服,沒有侷促感
我的肌膚係比較乾,用後都無出現脫妝的情況
膚色明亮左之餘仲改善左膚色不均的問題喔
呢一款粉底霜水潤度唔錯
秋冬天氣乾燥,怕卡粉唔想化妝?!...用佢就最O岩喇!~❤❤


沒有留言:

張貼留言