2015年10月1日 星期四

❤消滅面部不速之客。A-PLUS打「疣」記。❤

好耐之前,額頭上出現左一粒野,久久不退
起初我唔識,仲以為係暗粒
到後來在上網見到一些資料
終於發現……這個不速之客是「疣」~~~~~
為左消滅佢,今次就來到aplus做療程喔~~~
初次來到A-PLUS…這裡地方寬敞,讓人感覺舒適
其實之前已經上網搵過去疣資料,發現價錢都幾貴
A-PLUS脫疣治療是按分鐘收費
對於疣多的人來說,划算好多~~
什麼是疣?
「疣」是由HPVHuman Papilloma Virus人類乳頭瘤病毒)引起,透過人與人嘅接觸而傳染。 而尼種過濾性病毒非常普遍,如果我地本身體質弱免疫力差而皮膚上剛好有傷口就好容易被感染! 而係多種疣之中,扁平疣就比較常見。 通常會生長喺臉同手腳上,因為係肉色/咖啡色而且呈扁平狀,所以有時都唔係咁容易被發現。
開始療程前,美容師會先為我潔面
把面上的污垢洗得乾乾淨淨~~
之後美容師把我帶去第間房照一照皮膚分析機
睇清楚面上究竟有幾多疣
然後就可以番去療程房ready la~~~
於需要打疣的地方搽上麻膏敷約10分鐘
之後把其洗走,就可以開始la
一邊打會一邊開著部機黎吸走d疣煙
美容師仲會不時問我感覺如何
打疣的時候,感覺不算太大
只有某幾粒特別痛,是我可以接受的程度!
打匏過程約十多分鐘
最後把傷口清潔乾淨,就可以塗上消炎藥膏
咁整個療程就大功告成了!!
除左平時突起果一兩粒之外
唔影低療程後相,都唔知自己原來有咁多疣
比我想像中多好多喔~><”
走的時候,接待處會俾消炎膏同去印膏我番屋企搽
同埋講解一d療程後的護理方法….-à>
頭果幾日,因為面上有傷口,所以要用熟水洗面
skincare都唔可以用住
為了防止傷口發炎,消炎膏要搽到甩焦為止
甩焦後就可以搽去印膏,預防有印留低
 
說真的~打完疣之後見倒d傷口一撻二撻,真係好擔心
所以我都好聽話,跟足指示早晚搽消炎藥膏
幸好都算快結焦,到第5d焦已經去得七七八八
宜家塊面無左d,真係滑左好多,就連上妝都貼d!!


A-    PLUS 打疣價格如下:
$1000/10mins
$2000/25mins
$3000/40mins

讀者優惠:
若大家是第一次去A-PLUS,只要講出我的A-plus會員號碼AP-8527
脫毛可享有6折優惠,Facial 可享有8折優惠!(*我無收佣架)


A-Plus Beauty Medical Center

Facebook
https://www.facebook.com/aplusbeauty.com.hk
網站:http://a-plusbeauty.com.hk/


****是次療程由A-Plus Beauty Medical Center 提供
以上純屬個人分享如需要更多產品資訊或協助,請自行聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見






沒有留言:

張貼留言